Five Years Of Tumblr

2:48 PM

 

Today is a very special day. Do you know why? My blog on Tumblr is five years old! How crazy is that?
Five years ago everything started.I remember I knew about Tumblr for a while, in fact I followed a blog every single day for almost six months until the day I thought ”I should create a Tumblr too" and that's what I did. 
I never imagine that five years later I still be working on that blog and the change it made in my life.   

Hoje é um dia muito especial. Sabem porquê? O meu blog no Tumblr tem cinco anos! Dá para acreditar?
À cinco anos atrás começou tudo. Eu lembro-me que eu já conhecia o Tumblr à algum tempo, de facto, eu segui um blog durante todos os dias durante quase seis meses até ao dia em que pensei “Devia criar um Tumblr também” e foi isso mesmo que fiz. 
Nunca imaginei que cinco anos depois continuaria a trabalhar naquele blog e a mudança que ele fez na minha vida.  

 

This was my first picture posted on my Tumblr blog. 

Esta foi a minha primeira fotografia postada no meu blog do Tumblr. 

After all these years my blog changed a lot but there's one thing that didn't change: it's all about my big passion, fashion since the beginning. 
I've posted all related to fashion, shoes, street style, purses, all that kind of things. I also had some themes during all these years on Tumblr. I had the black and white theme and probably my favorite of all themes, the colorful one.
For the last few years I changed it a little bit to street style which are my favorite photos.    

Depois de todos estes anos, o meu blog mudou muito, mas existe uma coisa que nunca mudou: é tudo sobre a minha grande paixão, a moda, desde o inicio. 
Eu sempre postei tudo relacionado com moda, sapatos, street style, malas, todas essas coisas. Eu também tive alguns temas durante todos este anos no Tumblr. Eu tive o tema de preto e branco e provavelmente o meu preferido de todos, o tema colorido. 
Nos últimos anos, eu mudei um bocadinho para o street style, que são as minhas fotos preferidas. 

 

 

I met so many good people with my Tumblr some we still talking after all these years. I also know most of the blogs because of it. I remember I've been following two girls and they followed me since the beginning of my Tumblr and now they are very successful girls on fashion world and Youtube. 
I think the main reason of blogs is sharing of course but it's also friendship because you get able to meet so many people and it's really good.    

Eu conheci tantas pessoas boas no Tumblr, algumas eu continuo a falar mesmo depois de todos estes anos. E também conheci vários blog devido a isso. Eu lembro-me de seguir dois raparigas e elas seguiam-me desde o inicio do meu Tumblr, e agora elas são bastante sucedidas no mundo da moda e do Youtube. 
Acho que a principal razão dos blogs é partilhar claro, mas também é a amizade, porque vocês têm a oportunidade de conhecer tantas pessoas e é tão bom. 


Almost every day for the last five years I spent a little of my day in Tumblr and it's like my second home. I feel strange if I don't go there just for a day. 
This is something that I really love to do. I love fashion since I was a little girl and having a blog for so many years it's like a dream that came true. 
I remember before this tumblr I had another one and deleted and the same happened with this blog. I always felt like my content wasn't good enough. 
I really love blogging and I hope in five years from today I'll be here posting another post about my Tumblr being ten years old. 

Quase todos os dias durante os últimos cinco anos, eu passei um bocadinho do meu dia no Tumblr e é como se fosse a minha segunda casa. Eu sinto-me estranha se não for um dia lá. É algo que eu gosto mesmo muito de fazer. Eu adoro moda desde que era pequenina e ter um blog por tantos anos é como um sonho que se tornou realidade. 
Eu lembro-me que antes de ter este Tumblr eu criei outro mas apaguei-o e o mesmo aconteceu com este blog. Tenho sempre o sentimento que o meu conteúdo nunca é bom o suficiente. 
Eu gosto mesmo muito de “blogging” e espero que daqui a cinco anos esteja aqui a postar outro post sobre o meu Tumblr ter dez anos. 


Thank you guys. Thank you so much for following me even if you don't follow me on Tumblr I really appreciate for the time you spent on reading my posts. 
And if you are following me on Tumblr... thank you so so much!!! I love my Tumblr family so much and I hope we can continue growing up together for the next years :)

Obrigada! Muito obrigada por me seguirem, mesmo que não me sigam no Tumblr, eu agradeço imenso pelo tempo que gastam a ler os meus posts. 
E se me seguem do Tumblr… muito muito obrigada!! Eu adoro a minha familia do Tumblr e espero que continuemos a crescer juntos nos próximos anos :) 

 

All photos in this post are from my Tumblr

Todas as fotos deste post são do meu Tumblr

♥ 





Follow

You Might Also Like

0 comments