Golden Hour

10:54 PM




Hey! 
If you ask me what is my favorite time to take some photos I would say golden hours! I love the light of the sunrise or sunset. You always get the best photos. 
Today we woke up a little early that usual and went for a walk near the Lake Ontario during the golden hours and of course I had to take some pictures. 
I was wearing a very comfortable and casual outfit as always ahah 
I wore dark denim shorts with a white blouse I really like and to give a little touch to the look I wore a bandana in my hair. I think bandanas completes every summer look. 
I really hope you like this photos :) 

Olá :) 
Se me perguntarem qual é a minha altura preferida para tirar fotos, eu digo que são as "golden hours"! Eu adoro a luz do nascer do sol ou do pôr do sol. Consegue-se sempre as melhores fotos. 
Hoje acordámos um bocadinho mais cedo do que o habitual e fomos dar um passeio junto ao Lake Ontario durante as "golden hours" e claro que tive de tirar algumas fotos. 
Eu usei um outfit muito confortável e casual como sempre ahah 
Usei uns calções de ganga escuros com uma blusa branca que eu adoro e para dar um toquezinho ao look usei uma bandana no meu cabelo. 
Acho que as bandanas completam cada look de verão. 
Espero muito que gostem destas fotos :) 

 

 

 

 


Blouse: MO Old (similar here
Shorts: Pull & Bear Old (similar here
Purse: Michael Kors (here in black) 
Bandana: Primark (similar here
Watch: Fossil (here
Sneakers: Converse (here






You Might Also Like

0 comments