Red Romper

2:49 PM



 

Good Morning :) 
I've been wanted to show you this outfit since the moment I've bought this beautiful romper. 
You all know that I love rompers and they're my main choice for summer outfits. But from all the rompers I have and I've seen this one is my favorite one. It's a very versatile romper because you can wear it with sneakers for a more casual look or with wedges or high heels for a more classy look. Honestly, I bought it for a wedding but I change my mind when I tried it with flat sandals.
Since the moment I've tried it I loved it so much. I love the color. This color is something I don't wear a lot and the fact that it looks like a dress if you see from the front. In the back it looks like a normal romper. 
I love to use black accessories with this romper I think it's the most perfect combination. I also love the way red colors goes with my blonde hair. And by talking in hair I just did a very easy braid on my hair to go with this look. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Eu quero-vos mostrar este outfit desde o momento em que comprei este macacão. 
Vocês sabem que eu adoro macacões e que são a minha escolha principal para outfits de Verão, mas de todos os macacões que eu tenho e de todos os que já vi, este é o meu preferido. É um macacão muito versátil, porque podem usar com sapatilhas para um look mais casual ou com cunhas ou saltos altos para um look mais clássico. Honestamente, eu comprei-o para usar num casamento mas mudei de ideias quando o experimentei com sandálias rasas. 
Desde o momento em que o experimentei que o adorei. Adoro a cor. Esta cor é algo que eu raramente uso e o facto que parece um vestido visto de frente e visto de trás é um macacão normal. 
Eu adoro usar acessórios pretos com este macacão, acho que é a combinação perfeita. Eu também adoro a maneira como as cores vermelhas vão com o meu cabelo loiro. E por falar no meu cabelo, eu fiz uma trança muito simples para este look
Espero muito que gostem :)

 

 
 



Romper: Zara s/s '16 (similar here
Sandals: Michael Kors (here
Purse: Michael Kors (here with gold details) 
Watch: Michael Kors (similar here

♥ 






Follow

You Might Also Like

1 comments