Orange Romper

2:02 AM

 


Hello :) 
These photos are from a beautiful place with amazing view: Center Island. I swear I fall in love every day with Toronto. But today is not a diary photo so let's talk about my look. 
As always for exploring and walking around the city I wore something really comfortable. You already know that I love wearing rompers during the summer time. You just wear it and you have the whole look. You don't have to spend a lot of time thinking about what to wear and it's also very comfortable. That's why I love wearing rompers. 
These photos aren't meant to be for an outfit post that's why they're so bad but I really hope you like anyways :) 

Olá :) 
Estas fotos são de um lugar lindo com uma vista maravilhosa: Center Island. Eu juro que me apaixono por Toronto todos os dias. Mas hoje não é um diary photo, vamos lá falar do meu look. 
Como sempre para explorar e andar pela cidade eu usei algo muito confortável. Vocês já sabem que eu adoro usar macacões durante o Verão. Vocês vestem apenas o macacão e já têm o look inteiro. Não têm de passar imenso tempo a pensar no que vão vestir e também é bastante confortável. É por isso que eu adoro usar macacões. 
Estas fotos não eram para ser para um outfit post é por isso que estão um bocado más, mas espero que gostem na mesma :)  

 

 

 

 

 

Romper: H&M s/s '16 (here
Sneakers: Adidas (here
Purse: Michael Kors (here in black) 
Watch: Fossil (here in rose gold) 







You Might Also Like

0 comments