Toronto Photo Diary: Blue Mountain

8:36 PM

 

Hello :) 
Today I want to share with you another photo diary but this one is from Blue Mountain. 
I can't believe I've never been there! It's so pretty and I think during the winter time most be prettier. It reminds me of Santa's Land that we see in Christmas movies so I bet Blue Mountain with snow and all of the Christmas lights must be really beautiful. Everything has a lot of colors and everywhere I looked I wanted to take pictures of everything. I loved the colors of the houses and I can't wait to go back hopeful in the winter to see all the magic of this little village. 
We also went to the top of the mountain and I have to say that view is so beautiful! These photos doesn't make it justice but you can see all the village and the lake. It's really beautiful. 

Olá :) 
Hoje quero partilhar com vocês outro photo diary mas este é da Blue Mountain. 
Não acredito que nunca estive lá! É tão bonito e acho que durante o Inverno ainda deve ser mais bonito. Faz-me lembrar da terra do Pai Natal que vemos nos filmes de natal, é por isso que acho que a Blue Mountain com neve e com todas as luzes de Natal deve ser mesmo linda. 
Tudo tem tantas cores e para todo o lado que eu olhava queria tirar fotos de tudo. Eu adorei as cores das casinhas e mal posso esperar para voltar, espero que no Inverno para ver toda a magia desta pequena aldeia. 
Nós também fomos ao topo da montanha e tenho de dizer que a vista é magnifica! Estas fotos não mostram metade do que é na realidade mas consegue-se ver a aldeia toda e o lago. É mesmo lindo.  


 

 



 



I really hope you liked :)

Espero muito que tenham gostado :) 

♥ 

You Might Also Like

0 comments