Toronto Photo Diary: Center Island

8:49 PM



Hello :)
Today I have another photo diary for you and this one is from Center Island. I can't believe I've never been there!! It's so beautiful and the view to the city is completely breathless. It's so beautiful! 
We rent a cool bike (a quadricicle, I think) and went to explore the Island on that. It was so cool! But I have to admit I loved the bike because it was really photogenic ahaha 
We didn't explore all the Island because it was to hot and humid but all we saw was so beautiful. I really loved it and I can't wait to go back and explore the other part of the Island. 
I'm gonna leave you some pictures I took in there and I really hope you like it :) 

Olá :) 
Hoje tenho outro photo diary para vocês, e este é da Center Island. Não acredito que nunca lá estive!!! É tão lindo e a vista para a cidade é absolutamente maravilhosa!! 
Nós alugámos uma bicicleta muito engraçada (acho que era um quadriciclo) e fomos explorar a ilha nela. Foi tão giro!! Mas tenho de admitir que eu adorei a bicicleta porque ela era muito fotogénica ahaha 
Não não explorámos a ilha toda, porque estava muito calor e muita humidade mas tudo o que vimos era tão lindo!! Eu adorei mesmo e mal posso esperar para voltar e explorar a outra parte da ilha. 
Deixo-vos algumas fotos que tirei lá e espero muito que gostem :)









 




You Might Also Like

0 comments