Baby Pink Loafers

9:30 AM

 

Good Morning :)
I have an outfit post for you today. Remember this post I made about my Michael Kors wedges and where I told you about other shoes? Well, in Toronto I didn't have the opportunity to wear all the shoes but now I'm going to start to show you the rest of them. 
One of these shoes were these loafers. They are so cute! I love the color! Baby pink is such a trend this year and I also love the little detail. 
I used these loafers with my favorite color palette of the moment: white, grey and black. I wore white jeans with my favorite grey top and my beautiful black Ava.  
I really hope you like :) 

Bom dia :) 
Hoje tenho um outfit post para vocês. Lembram-se deste post que eu fiz sobre as minhas cunhas da Michael Kors, e onde vos disse sobre outros sapatos? Bem, em Toronto não tive a oportunidade de usar todos os sapatos, mas agora vou começar a mostrar-vos o resto. 
Um dos sapatos foram estas loafers. São tão giras! Adoro a cor! O rosa bebé é uma tendência este ano e também adoro o pequeno detail. 
Eu usei as loafers com a minha paleta de cores preferida do momento: branco, cinzento e preto. Usei umas calças de ganga brancas com o meu top cinzento preferido e a minha linda Ava preta. 
Espero muito que gostem :)


 


 

 

Top: Zara old (similar here)
Jeans: Mango s/s '16 (here)
Loafers: Michael Kors (similar here)
Purse: Michael Kors (here with gold details)
Watch: Michael Kors (similar here)
Sunglasses: Calvin Klein (similar here



Follow

You Might Also Like

0 comments