Bralette

10:59 PM

 

Hello :)
First of all, I have to apologize for not posting on decent hours but I'm still jet lagged and I can't wake up early (and I have been a little bit lazy too). 
Today's post is a little different from the usual posts I make and the photos are so different from my photos. But I have to say that I loved taking these shots. It was so much fun. 
This summer was the summer of bralettes and I think bralettes are here to stay. They change the whole look and you can't only use it for underwear but also you can use it with a shirt or a jacket as a crop top. 
I really love bralettes. They are so comfortable. 
This one is from Forever21 and I can't stop using it but usually I use it as underwear not this way. 
I really hope you like the photos :) 

Olá :) 
Primeiro de tudo, tenho de pedir desculpa por não postar a horas decentes, mas eu continuo com o jet lag e não consigo acordar cedo (e também tenho estado um bocadinho preguiçosa). 
O post de hoje vai ser um bocadinho diferente dos posts normais que eu faço, e as fotos são bastante diferentes das minhas fotos. Mas tenho de dizer que adorei tirar estas fotos. Foi tão divertido. 
Este Verão, foi o Verão dos bralettes e acho que eles estão aqui para ficar. Eles conseguem mudar um look inteiro e vocês podem usá-los não só para roupa interior mas também com uma camisa ou um casaco como um crop top. 
Eu adoro-os. São tão confortáveis. 
Este é da Forever21 e não consigo parar de usá-lo, mas uso-o como roupa interior e não desta maneira. 
Espero muito que gostem das fotos :) 





 

Bralette: Forever21 (similar here)
Shirt: J. Crew (similar here
Choker: Forever 21 (here



Follow

You Might Also Like

0 comments