#InstAugust

2:30 PM

 



Good Morning :)
I can't believe we are already in September! It's almost time to go back to Portugal and I don't want to. I'm not ready to start school yet and this time here in Toronto flew literally. I still have so many thing to do here, so many photos to take, so many places to visit... 
And the worst thing about September is not the school but the end of summer! I'm definitely not ready for that! 
Let's talk about my Instagram!!
For the first time in months I've posted so much on Instagram in August. I posted almost every single day (not everyday yet but we getting there ahah). And guess what? I want to change my theme again... I have a problem, sometimes I love my Instagram theme other times I hate it. But I have to admit that this theme is easier than the white I had before. I loved that white theme btw. 
I leave you some of my favorite pictures from my Instagram last month. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Não acredito que já estamos em Setembro! Está quase na altura de voltar para Portugal e eu não quero nada. Não estou preparada para começar a escola e esta vez aqui em Toronto voou completamente. Eu ainda tenho tantas coisas para fazer aqui, tantas fotos para tirar, tantos sitios para visitar... 
E a pior coisa do mês de Setembro não é a escola, mas o fim do Verão! Definitivamente não estou nada preparada para isso! 
Vamos falar do meu Instagram!!
Pela primeira vez em algum tempo, postei tanto no Instagram em Agosto. Postei quase todos os dias (não todos os dias, mas vamos lá chegar ahah). E adivinhem? Quero mudar o meu tema de Instagram outra vez... Eu tenho um problema, às vezes adoro o meu tema, outras vezes odeio. Mas tenho de admitir que este tema é muito mais fácil que o tema branco que eu tinha. Mas eu adorava esse tema branco. 
Deixo-vos algumas das minhas fotos preferidas do meu Instagram do mês passado. 
Espero muito que gostem :) 





 

You can follow my Instagram here

Podem seguir o meu Instagram aqui

♥ 


Follow

You Might Also Like

0 comments