Toronto Photo Diary # 2

8:56 PM

 

Hello :)
I apologize for another post without being an outfit post but I have so many photos to share with you from here that I want to share it before I go back to Portugal. 
This is my last weekend here and it's going to be the busiest weekend. I have a lot of things to do and I have my cousin's wedding so get ready to see me in high heels, ahaha 
Let's get back to today's photos. They're from two different days. 
Last Monday, on Labour Day we went to the last day of the CNE (Canadian National Exhibition) and it still the same as two years ago which was the last time I've been there. I have to say that the first time I've been in there I loved it so many different things, so many colors, so many cool spots to take pictures, delicious food everywhere, strange food as well too and it was the first time I tried fried oreos which are really good. But this year I didn't like it so much as the first time. I don't know why, maybe it was because of the heat but it wasn't the same. 
I still took some cool photos in there. I love taking photos of the rides. 
This morning we woke up really early and went to the Toronto Film Festival. It was my first time there and I really like it.  
What mor can I say? I love Toronto and I'm so sad because of leaving this beautiful city. 
These are probably the last photos I'm going to share with you of the city so I really hope you like it :) 

Olá :) 
Peço desculpa por ser outro post que não é um outfit, mas eu tenho tantas fotos para partilhar daqui que quero partilhá-las antes de voltar para Portugal. 
Este é o meu último fim-de-semana aqui e vai ser o fim-de-semana mais ocupado. Tenho imensas coisas para fazer e tenho o casamento do meu primo. Preparem-se para me veres de saltos altos ahah 
Vamos voltar para as fotos de hoje. São de dois dias diferentes. 
Na Segunda-Feira passada, no dia do trabalhador, nós fomos à CNE (Canadian National Exhibition) e está igual à dois anos atrás que foi a última vez que eu lá estive. Tenho de dizer que a primeira vez que lá fui, adorei aquilo, tantas coisas diferentes, tantas cores, tantos sitios giros para tirar fotos, comida deliciosa em todo o lado, comida estranha também e foi a primeira vez que comi oreos fritos que são muito bons. Mas este ano eu não gostei tanto como na primeira vez. Não sei porquê, talvez fosse por causa do calor que estava mas não foi a mesma coisa. 
Mas ainda tirei umas fotos giras lá. Eu adoro tirar fotos às diversões. 
Esta manhã, acordámos cedo e fomos ao Toronto Film Festival. Foi a minha primeira vez lá e gostei bastante. 
Que mais posso dizer? Eu adoro Toronto e estou tão triste de ter de deixar esta cidade maravilhosa. 
Esta são muito provavelmente as últimas fotos que vou partilhar com vocês da cidade, espero muito que gostem :) 









 



Follow

You Might Also Like

0 comments