Toronto Photo Diary: Ripley's Aquarium

2:30 PM

 
Good Morning :)
It's been a while since I've done a Toronto photo diary post. I have to warn you that today's post have a lot of fish photos ahah 
We went to the Ripley's Aquarium on Monday. It's so beautiful!! It's really a place where it's worth to go and it's really close to CN Tower but I went there just two years ago. 
The Ripley's Aquarium is the most beautiful aquarium I've ever been. You have a lot to see and to take pictures. 
My favorite part was the rainbow reef where we entered a tunnel and there was fish swimming all over us. 
A big shark swam over my head!! You can see it in the photos below.  
I also loved the jellyfish part. All the colors of the lights reflecting on the jellyfish and it's looks like they change their original color. It's so beautiful!!! 
And I found Dory and Nemo!! 
I didn't take a lot of pictures but I filmed a lot so stay tunned because a video is might be up very soon on my Youtube Channel. 
I really hope you like these photos :)

Bom dia :) 
Já faz algum tempo desde que eu publiquei um Toronto photo diary. Tenho de vos avisar que o post de hoje tem muitas fotos de peixes. 
Nós fomos ao Ripley's Aquarium na Segunda-Feira. É tão lindo!! É um sitio onde vale mesmo a pena ir, e é mesmo ao lado da CN Tower, mas eu fui lá à dois anos atrás. 
O Ripley's Aquarium é o aquário mais bonito que eu já vi. Têm imensas coisas para ver e para tirar fotografias. 
A minha parte preferida foi o rainbow reef onde entramos num túnel e os peixinhos andavam a nadar em cima de nós. 
Um tubarão enorme passou por cima da minha cabeça!! Podem ver isso nas fotos em baixo. 
Também adorei a parte das medusas. Todas as cores das luzes a reflectir nelas e parece mesmo que elas também mudam de cor. É tão lindo!! 
E eu encontrei a Dory e o Nemo!! 
Eu não tirei muitas fotografias mas filmei imensos videos, estejam atentos porque um video pode estar muito para breve no meu canal de Youtube. 
Espero muito que gostem destas fotos :) 


 


 


 


 




You can see more information about the aquarium here

Podem ver mais informação sobre o aquário aqui.


Follow

You Might Also Like

0 comments