White Dress

5:35 PM

 

Hello from Portugal :)
It's good to be back but with mixed feelings and I already miss Toronto so much. I'm already planning my next trip there. 
Today I bring you an outfit post finally. 
Last Saturday, was my cousin wedding and it couldn't be more beautiful. I decided to wear a white dress with plum high heels. I really love this dress. It's so simple but yet so delicate with a beautiful detail on the colar that I really like. I think that the colar detail give all the beauty to the dress. 
I really liked my hair as well. I used a very simple hairstyle with curly hair and a beautiful headband in silver tones to mach the colar details in my dress. 
I really hope you like it :) 

Olá de Portugal :) 
É bom estar de volta, mas existe uma mistura de sentimentos e eu já tenho saudades de Toronto. Já estou a planear a minha próxima viagem lá. 
Hoje finalmente trago-vos um outfit post
No Sábado passado foi o casamento do meu primo e não podia ter sido mais bonito. Usei um vestido branco com saltos altos cor de ameixa. Eu adoro mesmo este vestido. É tão simples, mas ao mesmo tempo tão delicado com um detalhe lindo no colar. Acho que esse detalhe lhe dá toda a beleza. 
Eu também gostei muito do meu cabelo. Usei um penteado muito simples com o cabelo ondulado e uma fita linda em tons de cinzento para combinar com os detalhes no colar do meu vestido. 
Espero muito que gostem :) 


 


 

 

Dress: Zara Old (similar here
Heels: Michael Kors (here
Purse: Zara Old (I really like this one too) 
Headband: H&M (here



Follow

You Might Also Like

0 comments