All Black Everything

3:26 PM


 

Good Morning!
Finally I have an outfit post for you. Oh, how I miss these posts but yet the pictures are not how I like it.  
I can't remeber when it was the last time I've worn an all black outfit but I guess it's been a while. 
If you follow me for a while you know how I love neutral looks with just a pop of color and this time I decided to wear one of those.
I wore an all black look with black jacket and leggings and add a pop of color with a blue backpack from Guess which I'm in love with and I'm going to show you it better in another post and I also used my beloved UGG. I just can't live without my uggies uggies when I'm here. They are just perfect for this cold weather.
I really hope you like it :)  

Bom dia! 
Finalmente tenho um outfit post para vocês. Oh, como eu tinha saudades destes posts, mas as fotos ainda não estão como eu gosto. 
Já não me lembro quando foi a última vez que usei um look todo preto mas acho que já foi à alguma tempo. 
Se me seguem já à algum tempo, sabem o quanto eu adoro usar looks neutros apenas com um toque de cor, e desta vez decidi usar um desses. 
Usei um look todo preto, com um casaco preto e leggings e para adicionei um toque de cor com uma machila da Guess que estou completamente apaixonada e vou mostrar-vos melhor noutro post, e também usei as minhas queridas UGGs. Eu não consigo viver sem as minhas uggies uggies quando estou aqui. Elas são perfeitas para este tempo frio.
Espero muito que gostem :)  



 

Jacket: Bershka Old (similar here
Leggings: Ardene (here
Boots: UGG (here
Backpack: Guess (here
Sunglasses: Ray-Ban (similar here)  



Follow

You Might Also Like

0 comments