New In: Modern Renaissance Palette - Anastasia Beverly Hills

3:42 PM


Hello! 
Today I have one of my favorite posts to do and I haven't done one in such a long time. I think the last one was here or just a few days after I got back in Portugal. 
You all know that I love makeup and everytime I came here I just can't control myself because there are a lot of brands that don't exist in Portugal. So I just have to add something more to my makeup collection but this time it was a Christmas present and one of my favorites. 
I start to freak out when I saw this gorgeous Sephora box. It's so pretty! 
And then when I saw what's inside... 

Olá! 
Hoje tenho um dos meus posts preferidos de fazer e que já não faço um há imenso tempo. Acho que o último foi aqui ou alguns dias depois de voltar a Portugal. 
Vocês sabem que eu adoro maquilhagem e todas as vezes que venho aqui, não me consigo controlar, porque existem muitas marcas que não existem em Portugal. Então eu tenho de acrescentar sempre mais alguma coisa à minha coleção, mas desta vez foi um presente de Natal e um dos meus preferidos. 
Eu começei por delirar quando vi esta caixinha da Sephora. É linda! 
E então quando vi o que estava lá dentro...  

 

I was thinking about getting another eyeshadow palette here. I was thinking about another one from Tarte or one from Anastasia Beverly Hills and I guess my cousins read my mind because they offered me one of these two. 
It was the Modern Renaissance Eye Shadow Palette by Anastasia Beverly Hills and I absolutely love it! 

Eu estava a pensar em comprar outra paleta de sombras aqui. Estava a pensar noutra da Tarte ou uma da Anastasia Beverly Hills e acho que os meus primos leram os meus pensamentos porque me ofereceram uma destas duas. 
Foi a Modern Renaissance Eye Shadow Palette da Anastasia Beverly Hills e eu simplesmente adoro-a! 

 

Can we talk about the package? It's so pretty! 
The color is so cute and it's velvet which I find so pretty! The package is very simple but at the same time so elegant. 
I also love the rose gold details on the brand's name and logo. 

Podemos falar da embalagem? É tão gira! 
A cor é super gira e é em veludo o que eu acho tão bonito! A embalagem é muito simples, mas ao mesmo tempo é tão elegante. 
Também adoro o detalhe do nome e do logo da marca serem em rose gold. 

 

And now the most beautiful part of this palette... the eye shadows.
The palette has 14 eyeshadows and they are amazing. I've already tried it (of course I had to tried at the first opportunity) and the shadows are really pigmented and last for so long. It's really one of the best palettes I have. 
It also came with a little brush with two sides. One side is for applying the shadows and the other side is for blend. 

E agora a parte mais bonita desta paleta... as sombras. 
A paleta tem 14 sombras e elas são lindas. Eu já experimentei (claro que tinha de experimentar à primeira oportunidade) e as sombras são super pigmentadas e duram tanto tempo. É uma das melhores paletas que tenho. 
A paleta ainda tem um pequeno pincel com dois lados. Um lado é para aplicar as sombras e o outro é para misturar.   

 

The eyeshadows' colors are perfect for an everyday makeup or even for a more formal or for a night out makeup. I love all these colors and I can see me using all of them. 
They are all very simple and very me if you know what I mean ahah I also love wearing pink on my eyeshadows and this palette has a lot of pink. 
Ten of the shadows are matte and four are a little shimmering which I love because it gives a little sparkling touch to the eye. 
It also have a lot of tan shadows which are a perfect transition color to the makeup or even to make a more simple makeup for school. 
I really hope you liked this post and if you are interested in this palette, you can buy it here :) 

As cores das sombras são perfeitas para uma maquilhagem do dia-a-dia ou mesmo para uma mais formal ou para uma maquilhagem para a noite. Eu adoro todas estas cores e consigo ver-me a usar todas elas. 
São todas muito simples e muito eu, se percebem o que eu quero dizer ahah eu também adoro usar rosa nas minhas sombras e esta paleta tem imensos rosas. 
Dez das sombras são matte e quatro são um bocadinho cintilantes o que eu adoro porque dá um toque todo brilhante ao olho. 
Também tem muitos tons mais bronzeados que são a perfeita cor de transição para a maquilhagem ou mesmo para fazer uma maquilhagem mais simples para a escola. 
Espero muito que tenham gostado deste post e se estão interessados nesta paletta, podem comprá-la aqui :) 



Follow

You Might Also Like

0 comments