Review: Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick

9:30 AM


Good Morning! 
Today I have a post that I haven't done in so long: a review. 
I wanted to buy a Liquid Lipstick from Kat Von D for a while, well, since I was here in Summer. I was dying to try it because I heard a lot of good things about it. And I finally put my hands on it. I'm such a lipstick addicted! But lipsticks are my favorite makeup thing. I think the lipstick make such a difference on a makeup. 
Matte liquid lipsticks are such a thing at the moment and honestly I love them. I have a few and they are my favorite because they last for so long. 

Bom dia! 
Hoje tenho um post que já há imenso tempo que não fazia um: uma review. 
Eu queria comprar um Liquid Lipstick da Kat Von D já há algum tempo, bem, foi mesmo desde que estive aqui no Verão. Estava deserta para os experimentar porque ouvi-a coisas muito boas sobre eles. E finalmente consegui meter as mãos num. Eu sou tão viciada em batons! Mas os batons são a minha coisa preferida de maquilhagem. Acho que eles fazem uma diferença tão grande numa make. 
Os liquid lipstick matte estão em altas no momento e honestamente, eu adoro-os. Eu tenho alguns e são os meus preferidos, porque duram tanto tempo.  

 

Since Summer that I wanted the Bow N Arrow lipstick color but when I got at Sephora and I saw all those amazing colors I changed my mind. Well, I still want to try that one but I preferred get this one instead. 
It's the Double Dare color and it's a pink coral. I honestly love it and it's one of my favorite colors. It's also a color that you can use on your everyday makeup. 
This is a Summer and a Winter color and I love to be able to use my lipsticks on both seasons. 

Desde o Verão que eu queria a cor Bow N Arrow, mas quando cheguei à Sephora e vi todas aquelas cores lindas, mudei de ideias. Bem, eu ainda quero experimentar esse, mas preferi comprar antes este. 
É a cor Double Dare e é um cor de rosa coral. Honestamente, eu adoro-o e é uma das minhas cores preferidas. Também é uma cor que se pode usar numa maquilhagem diária. 
É uma cor que se pode usar tanto no Verão como no Inverno e eu adoro poder usar os meus batons em ambas as estações.   

 

You know that I also love the packaging and it's also so important as the lipstick color.
I have to say that this isn't my favorite one but I love the silver flower details on it. It's really cute.
It's a very simple packaging and you know what they say 'Less is More' and this is the case.  

Vocês sabem que eu também adoro as embalagens e que são tão importantes como a cor do batom. 
Tenho de dizer que esta não é a minha preferida, mas eu adoro os detalhes das flores em prateado. É mesmo giro. 
É uma embalagem muito simples e vocês sabem o que se costuma dizer "Menos é Mais" e este é o caso.

 

And now the most important part: the formula and how is the lipstick. 
Remember when I did a review about the Kylie Cosmetics matte liquid lipsticks and I talked really great things about them? Forget it! This is the best matte liquid lipstick I've ever tried. It's so good. 
It's really easy to apply and it's very soft. The lips dry a little bit but nothing like the Kylie's where it feels like your lip skin is coming off. 
The lipstick is very pigmented and one layer is enough. It lasts the whole day and you don't even need to use a lip liner. It only come out with makeup remover. 
It's definitely really good! I love it!
I really hope you liked it! :)

E agora a parte mais importante: a fórmula e como é o batom. 
Lembram-se de quando eu fiz um review sobre os batons matte da Kylie Cosmetics e que falei coisas maravilhosas sobre eles? Esqueçam! Este é o melhor baton matte que já experimentei. É tão bom! 
É muito fácil de aplicar e é muito suave. Os lábios secam um bocadinho, mas nada comparado aos da Kylie onde parece que a pele dos lábios está a sair. 
O batom é muito pigmentado e uma camada é o suficente. Dura o dia inteiro e nem precisam de usar um delineador de lábios e só sai com desmaquilhante. 
É mesmo muito bom! Adoro! 
Espero muito que tenham gostado! :) 

 

More colors here

Mais cores aqui


Follow

You Might Also Like

0 comments