Toronto Photo Diary - Winter Edition

3:27 PM



Good Morning! 
Today I have the first photo diary of the year for you! As I told you in my previous post you can expect a lot of these during my stay in Toronto. 
I went for a big walk yesterday and I visit almost every tourist place in here. I missed the CN Tower and the places around it but next time I'll go there. 
I also had time and went to Yorkville which is the most expensive area in Toronto and where you can find all the luxury stores and I found the cutest Louboutin store I've ever seen. It looks like a fairytale little house. I loved the store so much. It's really cute. Unfortunately, my picture isn't the best and it can't show you how beautiful the store was but you can get the idea. 
I'm also showing you two other pictures from Sunday.
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Hoje tenho o primeiro photo diary do ano para vocês! Como vos disse no último post, podem esperar alguns posts destes enquanto estou aqui em Toronto. 
Ontem fui fazer uma grande caminhada e quase que visitei todos os sítios turísticos daqui. Não fui à CN Tower nem aos sítios mais perto dela, mas na próxima vez eu vou. 
Ainda tive tempo de ir à Yorkville que é a área mais cara de Toronto e onde podem encontrar todas as lojas de luxo e eu encontrei a loja mais fofinha do Louboutin que eu já vi. Parece uma casinha dos contos de fadas. Adorei a loja! É mesmo querida. Infelizmente, a minha fotografia não é a melhor e não consegue mostrar o quanto linda era a loja, mas ficam com uma ideia. 
Ainda vos mostro duas outras fotos de Domingo. 
Espero muito que gostem :)  






 


Follow

You Might Also Like

0 comments