What's In My Purse?

9:30 AM


 

Good morning!
For a long time that I've been wanted to do this post but since I had so many pictures to share with you I've never had the opportunity to do it. 
You know I love small purses and I have to confess that I'm not a backpack person at all. I've never liked backpacks even when I was young and I had to use it for school. So when I got old enough to wear purses I start to take them for school as well but how I told you in my last post I fell in love with this backpack. It's so pretty and it's blue! You all know how much I love baby blue. 
This backpack has been my favorite one to use around here because it's very practical and you can put in everything you need and even what you don't need. And I can feel that I'm going to use it a lot in college. College is the only place I like to use big purses where I can put everything including books and all stuff I need. 

Bom dia! 
Já há algum tempo que eu queria fazer este post, mas como tinha tantas fotos para partilhar com vocês, ainda não tinha tido a oportunidade de o fazer. 
Vocês sabem que eu adoro malas pequeninas e tenho de confessar que não sou uma pessoa de mochilas. Eu nunca gostei de mochilas, mesmo quando era mais nova e tinha de as usar para a escola. Então, quando tive idade para começar a usar malas, começei a usá-las na escola, mas como vos disse no meu último post, eu apaixonei-me por esta mochila. É tão gira e é azul! Vocês sabem o quanto eu adoro azul bebé.
Esta mochila tem sido a minha preferida para usar aqui porque é muito prática e podem meter tudo o que precisam e mesmo o que não precisam. E acho que a vou usar bastante na faculdade. A faculdade é o único sítio que eu gosto de usar malas grandes onde posso meter tudo, incluíndo os livros e todas as coisas que preciso. 


And What do I have in my backpack right now?
- Louis Vuitton Key Pouch: This is where all my coins and some small thing that I might need like bobby pins and elastics for my hair.
- Michael Kors Card Holder: I keep all my cards in here and also some important papers. 
- Moringa Hand Cream from The Body Shop: I can't live without hand cream and now during the Winter it's really important to keep the skin hydratated. I also love the smell of this cream. It's so good! 
- EOS Lip Balm: You all know that I'm a big fan of this lip balm and I just can't live without it. 
- Lipstick: I'm always carrying a lipstick with me and it's always the one I'm wearing on the day. 
- My phone: I'm ALWAYS with my phone! It's probably the most important thing I carry with me and I can't forget it. 

All of the things previous mentionated are the ones I just can't live without and I always have in my purses but I also have some tissues, sunglasses even when it's not sun outside and some gum. 
I really hope you liked it. :) 

E o que eu tenho na minha mochila agora? 
- Louis Vuitton Key Pouch: Aqui é onde tenho todas as minhas moedas e algumas coisas mais pequenas que eu possa precisar, como ganchos e elásticos para o meu cabelo. 
- Michael Kors Card Holder: Tenho todos os meus cartões aqui e alguns papéis importantes. 
- Creme de Mãos Moringa da The Body Shop: Eu não consigo viver sem creme de mãos e agora durante o Inverno é muito importante manter a pele hidratada. Eu também adoro o cheiro deste creme. É tão bom! 
- EOS Lip Balm: Vocês sabem que eu sou uma grande fan deste batom e simplesmente não consigo viver sem ele. 
- Batom: Eu tenho sempre um batom comigo e é sempre o batom que estou a utilizar no dia. 
- O meu telefone: Eu estou SEMPRE com o meu telefone! É provavelmente a coisa mais importante que eu tenho comigo e não me posso esquecer dele. 

Todas as coisas que eu mencionei anteriormente são as que eu não consigo viver sem e que tenho sempre nas minhas malas, mas também costumo ter lenços, óculos de sol, mesmo quando não está sol e pastilhas. 
Espero muito que tenham gostado. :)

 


Follow

You Might Also Like

0 comments