When In Toronto...

2:52 AM

 

Hello!
I'm so sorry for this crazy schedule but my days here have been crazy! I feel like I'm in the beginning of my blog again and I want to post something but I can't! It's the worst feeling ever because I really want to show you things but I just can't because I don't have a photographer here and my mom refuses to go outside in this cold to just take me some pictures. Oh, and it's really cold outside.
So you can expect a lot of photo diaries and new in posts because I'm not going to have a lot of outfit posts to show you which is really sad. I really hate being this useless but I'm doing my best to bring you new things. 
I have a few pictures to share today with you. When I'm here all I do is eat, sleep and shopping. I'm always shopping I just can't control myself and now during the winter time I have to be inside and it's always a good excuse. 
These pictures are from yesterday. We went for some shopping at Yorkdale and I convinced my mom to take me some shots but I have to say that I don't like these pictures at all but as I said before I really want to share more you. 
I really hope you like it anyways :) 

Olá! 
Peço imensas desculpas por este horário doido, mas os meus dias aqui têm sido uma loucura! Sinto-me como se estivesse no ínicio do blog outra vez e quero postar algo e não consigo! É o pior sentimento de sempre porque eu quero mesmo mostrar-vos coisas e simplesmente não onsigo porque não tenho fotográfo aqui e a minha mãe recusa-se a sair com este frio só para me tirar fotos. Oh, e está mesmo muito frio lá fora. 
Por isso, podem esperar alguns photo diaries e new in posts porque eu não vou ter muitos outfit posts para vos mostrar, o que é muito triste. Eu odeio mesmo ser assim tão inúti, mas estou a fazer o meu melhor para vos trazer coisas novas. 
Tenho algumas fotos para partilhar com vocês hoje. Quando eu estou aqui tudo o que faço é comer, dormir e ir às compras. Ando sempre às compras, não me consigo controlar e agora durante o Inverno tenho de estar em sítios quentes e é sempre uma boa desculpa. 
Estas fotos são de ontem. Nós fomos às compras ao Yorkdale e consegui convencer a minha mãe a tirar-me algumas fotos, mas tenho de dizer que não gosto nada delas, mas como disse antes quero mesmo muito partilhar algo com vocês. 
Espero muito que gostem delas à mesma :) 



 

Sweater: Bershka Old (similar here
Jacket: Guess (similar here
Jeans: Bershka f/w '17 (similar here
Gloves: Lion Of Porches (similar here
Boots: Stuart Weitzman (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (similar here
Purse: Michael Kors (here)


Follow

You Might Also Like

0 comments