Blue Backpack

9:30 AM


Good Morning!
In spite I love to be in Toronto, I have to confess that I was kinda tired of wearing jackets and layers to keep me warm. I missed this warm weather where I can play with my clothes. I can finally use some spring clothes and I'm really happy about it. 
For today's look I went for a very casual but yet there's something about it that I really love. 
I wore some jeans with a large striped shirt which I absolutely adore and to give the look a little touch I added a bandana as a scarf (I really love how versatile bandanas are). For the accessories, I wore brown and my new favorite backpack that I already told you about in this post which I just can't stop use. Who would say that after 22 years I would love backpacks? 
Anyway, I'm really happy to finally bring you an outfit post again and I really hope you like it :)  

Bom dia! 
Apesar de eu adorar estar em Toronto, tenho de confessar que eu já estava um bocadinho cansada de usar casacos e camadas para não ter frio. Eu tive saudades deste tempo onde posso brincar com as minhas roupas. Finalmente, posso usar roupas de primavera e estou tão feliz por isso. 
Para o look de hoje, fui para um muito casual mas existe qualquer coisa nele que eu gosto muito. 
Usei umas calças de ganga com uma camisola às riscas larga que eu adoro e para dar um pequeno toque, usei uma bandana como um lenço (adoro o facto de as bandanas serem tão versáteis). Para os acessórios, usei castanho e a minha nova mochila preferida que eu já vos falei neste post e que não consigo parar de usar. Quem diria que ao fim de 22 anos eu iria adorar mochilas? 
Enfim, estou muito feliz de finalmente poder trazer-vos um outfit post e espero muito que gostem :) 





 

Shirt: Zara Old (similar here
Jeans: Zara Old (similar here
Bandana: Primark (similar here
Boots: Zara (similar here
Hat: H&M (similar here
Watch: Fossil (similar here
Backpack: Guess (here)  

♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments