Casual Chic

9:30 AM


Good Morning!
I have the same resolution every single year: wear more high heels and this new year is not an exception. I've already told you that I love high heels and when I was younger I wore it so much. I guess I've just been too comfortable without it and now it's harder to get used to wear heels again but I still love it and I still have a pretty big collection in my closet. 
This look is what I call a very casual and chic one. It's perfect for a work day or for some afternoon drinks with friends haha 
I wore some black leggings with a very simple white shirt and my favorite oversized blazer and I just added some heels to make the look more chic. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Todos os anos eu tenho sempre o mesmo objectivo: usar mais saltos altos, e este ano não é excepção  Eu já vos disse que adoro saltos altos e quando era mais nova eu usava-os tanto. Acho que fiquei demasiado confortável sem eles e agora é díficil de voltar a usar saltos altos outra vez, mas eu continuo a adorá-los e a ter a minha coleção no meu closet. 
Este look é o que eu chamo muito casual e chique. É perfeito para um dia de trabalho ou para uma tarde na esplanada com os amigos ahah 
Eu usei umas leggings pretas com uma blusa branca muito simples e o meu blazer oversized preferido, e adicionei uns saltos para o look ficar mais chique. 
Espero muito que gostem :) 





 

Shirt: Zara old (similar here
Leggings: Stradivarius old (similar here
Blazer: Bershka old (similar here
Heels: Zara (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (similar here
Watch: Michael Kors (similar here
Purse: Michael Kors (here
Bracelet: Pandora (here)


Follow

You Might Also Like

0 comments