Dolce & Gabbana Fashion Show

9:30 AM

 

Good Morning! 
Exceptionally today I have two inspirational posts for you. As you know that for the past week I've been sharing my favorite looks from the fashion week runways here on my usual inspiration post. I really need to talk about the Dolce & Gabbana fashion show. That's the reason I'm doing two posts today. 
What can I say about the show? It was so perfect! The fact about the models were REAL people and fashion bloggers was amazing because come on, who has the perfect model body of Kendall Jenner? 
Everytime I see a piece of clothing that I love on a model and I try it, I hate to see it on myself because I don't have the 'perfect' sizes of a model. 
I love when people do something different, something creative and more important something real! 
The runway had every kind of person in there with all kind of shapes and that's so important these days where everyone wants to be 'perfect'. 
You are perfect the way you are no matter your weight, height or what people can say about it. You are PERFECT!  
I left you some of my favorite looks and my favorite bloggers on the runway! 
I really hope you like it! :)

Bom dia! 
Excepcionalmente, hoje tenho dois inpiration posts para vocês. Como vocês sabem, desde a semana passada que tenho estado a partilhar com vocês, os meus looks preferidos dos desfiles da semana da moda, aqui no meu normal inspiration post. 
Eu preciso mesmo de falar sobre o show da Dolce & Gabbana e é por isso que estou a fazer dois posts hoje. 
O que é que eu posso dizer sobre o show? Foi tão perfeito! O facto de as modelos serem pessoas REAIS e fashion bloggers foi maravilhoso, porque quem é que tem o corpo de modelo perfeito da Kendall Jenner? 
Todas as vezes que eu vejo uma peça de roupa, que eu adoro numa modelo, e eu experimento, odeio ver-me com ela, porque eu não tenho as medidas "perfeitas" de uma modelo. 
Eu adoro que as pessoas façam coisas diferentes, algo criativo e o mais importante, algo real! 
O desfile teve todo o tipo de pessoa, com diferentes tipos de formas e é tão importante hoje em dia, onde toda a gente quer ser "perfeita". 
Vocês são perfeitos do jeito que são, não importa o vosso peso, altura ou o que as pessoas possam dizer sobre isso. Vocês são PERFEITOS! 
Deixo-vos alguns dos meus looks preferidos e as minhas bloggers preferidas no desfile. 
Espero muito que gostem! :) 























 

♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments