February Wishlist

9:47 PM

 



Zara shirt (here)/ MAC lipstick (here)/ Valentino flats (here)/ Gucci purse (here)/ Pandora ring (here)/ Stradivarius skirt (here)/ Christian Louboutin book/ Pandora bracelete (here)/ Gucci sneakers (here)

Hello! 
Since you liked my last wishlist post a lot, I decided to do another one with some things I have under my eye at the moment. 
I'm really into fashion books right now and I have two on my current wishlist. A few weeks ago I bought the 'Capture Your Style' from Aimee Song and I loved so much. It's such a cool book if you are looking for some inspiration for your Instagram pictures and how to edit it. And now I'm looking for one that every time I go to the book store I spend a lot of time looking at it: How to be a parisian wherever you are. I'm really curious about this book. 
Of course I have a lot of fashion items as well on my wishlist. I always have something special but if you want to know you have to check out my wishlist. 
And what about you? What is your current wishlist? 
I really hope you like it :) 

Olá! 
Visto que vocês gostaram muito do meu último wishlist post, decidi fazer outro com algumas coisas que eu tenho debaixo de olho no momento. 
Eu ando muito a querer livros de moda e tenho dois na minha wishlist. À algumas semanas atrás comprei o "Capture Your style" da Aimee Song e adorei. É um livro fantástico se vocês andam à procura de inspiração para as vossa fotos de Instagram e como editá-las. E agora quero um que cada vez que vou à loja dos livros, passo imenso tempo a olhá-lo: How To be parisian wherever you are. Estou muito curiosa sobre este livro. 
Claro que também tenho peças de moda na minha wishlist. Eu tenho sempre alguma coisa especial, mas se querem saber vão ter de ver a minha wishlist. 
E vocês? Qual é a vossa wishlist actual? 
Espero muito que gostem :) 

 

YSL perfume (here)/ Lancôme mascara (here)/ Michael Kors keychain (here)/ Gucci belt (here)/ Chloé purse (here)/ Stradivarius shirt (here)/ Michael Kors mules (here)/ NARS lipstick (here


Follow

You Might Also Like

0 comments