#InstaFebruary

9:30 AM

 

Good Morning!
I always say that I don't like my Insta theme and bla bla bla but guys this is probably one of my favorite posts to do here on my blog because I get the chance to remember some cool things that happened to me every moment. 
Althought I haven't shared a lot with you this past month (blame it on Insta stories, I've been obsessed with that and I share a lot with you in there) I've been loving my Instagram feed and I've been trying to keep the good vibe around it. 
Believe me or not, but reading the 'Capture your Style' from Aimee Song really helped me with my Instagram and you know my struggle with it. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Eu estou sempre a dizer que não gosto do meu tema de Instagram e bla bla bla, mas este é provavelmente um dos meus posts preferidos para fazer aqui no blog, porque tenho a oportunidade de lembrar de alguns momentos bons que me aconteceram a cada mês. 
Apesar de não ter partilhado muita coisa com vocês no passado mês (a culpa é das Insta stories, eu tenho andado obcecada com aquilo e partilho imensas coisas lá) eu tenho adorado a minha feed no Instagram e tenho tentado mantê-la assim. 
Acreditem ou não, mas ler o livro "Capture your style" da Aimee Song, ajudou-me imenso com o meu Instagram, e vocês sabem o meu problema com ele. 
Espero muito que gostem :) 




 

You can follow my Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui


Follow

You Might Also Like

0 comments