#InstaJanuary

9:30 AM


Good Morning! 
I know I know... I've been the worst blogger for the past week but guys I already told you the reasons in this post and I really don't want to post something just to have more articles on my blog. I promise to you in the next few weeks everything will go back to normal and more outfits posts since it's almost time to go back in Portugal and I'll have my fotographer again.
First Insta post of the year and it couldn't be worst ahah
It's not only on the blog that I've been away but also on my Instagram. I really need to get focus again and go back but it always about my theme and I can't find the perfect one. I'm reading such a cool book which is giving me a lot of inspiration and motivation to get back to post every single day but let's see what happens. 
Here you have some of my favorite pictures from the first month of the year. I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Eu sei, eu sei... tenho sido a pior blogger na última semana, mas eu já vos contei as razões neste post e eu não quero mesmo postar algo apenas para ter mais artigos no blog. Eu prometo que nas próximas semanas tudo vai voltar ao normal e vai haver mais outfit posts já que está quase na altura de voltar para Portugal e vou ter o meu fotografo outra vez. 
O meu Insta post do ano e não podia ser pior ahah
Não é só no blog que eu tenho estado ausente, mas também no Instagram. Eu preciso mesmo de me focar outra vez e voltar, mas é sempre sobre o meu tema e eu não consigo arranjar o tema perfeito. Eu ando a ler um livro perfeito que me anda a dar imensa inspiração e motivação para voltar a postar todos os dias, mas vamos ver o que acontece. 
Aqui têm algumas das minhas fotos preferidas do primeiro mês do ano. Espero muito que gostem :)




 

You can follow me on Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui


Follow

You Might Also Like

0 comments