Red Top

9:30 AM



Good Morning! 
If you follow me for a while you probably know that I don't wear red a lot. I don't know why but I only like to wear red during summer on dresses or rompers. I think the color suits summer really well. 
When I saw this top in the store I fell in love in with. It's such an elegant piece and you can wear it in a more classy way or more casual and you know how much I love versatile pieces that you can wear in any occasion. 
I wore this beautiful red top with my skinny jeans, Stuart Weitzman over the knee black boots which I love so much and my beloved Ava from Michael Kors. 
It's a very simple look but I love it so much and I really hope you like it too :) 

Bom dia! 
Se me seguem por um tempo, provavelmente sabem que eu não uso muito vermelho. Não sei porquê mas eu só gosto de usar vermelho durante o verão com em vestidos ou macacões. Acho que a cor combina super bem com o verão. 
Quando eu vi esta blusa na loja eu apaixonei-me. É uma peça tão elegante e podem usá-la numa maneira mais clássica ou mais casual e vocês sabem o quanto eu adoro peças versátis que se podem usar em qualquer ocasião. 
Eu sei esta blusa linda com umas calças de ganga justinhas, as botas over the knee pretas da Stuart Weitzman que eu tanto gosto e a minha queridinha Ava da Michael Kors. 
É um look muito simples mas que eu adorei e espero que vocês gostem também :) 





 

Top: Forever 21 f/w'16 (here on SALE)
Jeans: Bershka f/w'16 (similar here)
Boots: Stuart Weitzman (here
Purse: Michael Kors (here
Watch: Fossil (similar here
Sunglasses: Calvin Klein (similar here)  


Follow

You Might Also Like

0 comments