Toronto Photo Diary - Winter Edition #2

12:08 PM


 

Hello from Portugal! 
In the past week I haven't had time for anything that's why this blog isn't at it's best but I can assure you this is going to change and I'm going back to my normal post schedule (Mondays, Wednesdays, Fridays and Sundays) next week. This week I will try my best to do a post every other day. 
One month and two weeks after and I can't believe I'm already back  in Portugal. The way how time is passing is crazy. 
These pictures are from one of my last days in the big city and I have to confess that looking at these made me realize how much I miss Toronto already. I really love that city and everything I have in there. 
I really hope you like it :) 

Olá de Portugal! 
Eu não tenho tido tempo nenhum desde a semana passada para nada e é por isso que este blog não está no seu melhor, mas posso garantir-vos que isto vai mudar e que vou voltar à minha rotina de posts habitual (segundas, quartas, sextas e domingos) na próxima semana. Esta semana vou fazer o meu melhor para conseguir postar a cada dois dias. 
Um mês e duas semanas depois e eu não consigo acreditar que já estou de volta a Portugal. A maneira como o tempo está a passar é doida. 
Estas fotos são de um dos meus últimos dias na grande cidade e tenho de confessar que ao olhar para estas fotos percebi o quanto já tenho saudades de Toronto. Eu adoro mesmo aquela cidade e o que tenho lá. 
Espero muito que gostem :) 




 




Follow

You Might Also Like

0 comments