Being A Blogger

9:30 AM





Good Morning! 
Today's post is a little bit different from the usual. I know that I don't talk a lot of my feelings or my personal life but I want to change it and get more personal with you.
If you follow me for a while, you'd know how much I love being a blogger. 
I feel like I was born for this. I've always wanted to have a fashion blog and I started a few but I never kept it because I was afraid of what people would think of me. I'm still a little paranoid about it. There are a lot of my friends who don't have any idea that I have a blog. I’m getting a little better now and I’m not afraid to share it anymore.
I love what I do and I'm sure that I really wanna do this for the rest of my life.  
Being a blogger is so much more than write a few words and do some cool poses for pictures. There's a whole world behind every single post. 
I'm a small blogger but you guys don't have any idea how much effort I put in every single picture, post, or video. I do it with all my heart and I always do my best to create new and different content for you.
Some of the people who know about my blog, say that I'm obsessed with it and it's so true. I guess when you do something that you passionate about, you live for that and that's exactly what I do. 
The best reward I can have is when you say something nice about my work or when some big brand like my pictures. Those little things make my day and give me the strength to keep going, and believe me there are a lot of times that I think about quitting but I'm not that type of person. 
I love being a blogger and you are the main reason why I do this. This post is to thank every single one of you who spend a little of your time reading me and follow me in the crazy adventure. 
Don't also forget to follow your dreams. It's so important! If you want something or if you want to do something, go for it! Work for it and don't let anyone get in your way. 
I love you 

Bom dia! 
O post de hoje vai ser um bocadinho do que é normal. Eu sei que eu não falo muito sobre os meus sentimentos ou sobre a minha vida pessoal, mas eu quero mudar isso. 
Se me seguem por algum tempo, sabem que eu adoro ser blogger. 
Eu sinto que nasci para isto. Eu sempre quis ter um blog de moda e comecei alguns, mas nunca os mantive porque tinha medo do que as pessoas poderiam pensar de mim. Eu ainda sou um bocadinho paranóica com isso. Existem muitos amigos meus que não fazem ideia que eu tenho um blog. Estou a ficar um bocadinho melhor e já não tenho medo de partilhar isso. 
Eu adoro o que faço e tenho a certeza que é isto que eu quero fazer para o resto da minha vida. 
Ser uma blogger é muito mais que escrever umas palavras ou fazer umas poses fixes para as fotos. Existe um mundo inteiro por de trás de cada post. 
Eu sou uma blogger pequena mas vocês não têm ideia do esforço que eu meto em cada foto, post ou video. Eu faço tudo de coração e tento sempre fazer o meu melhor para criar novos e diferentes conteúdos para vocês. 
Algumas das pessoas que sabem sobre o meu blog, dizem que eu sou obcecada com ele, e é tão verdade. Eu acho que quando fazemos algo que gostamos, nós vivemos para isso, e é exactamente o que eu faço. 
A melhor recompensa que eu posso ter é quando vocês dizem coisas boas sobre o meu trabalho ou quando alguma marca grande gosta das minhas fotos. Essas coisas pequenas, fazem o meu dia e dão-me a força para continuar, e acreditem que existem muitas vezes que eu penso em desistir, mas eu não sou esse tipo de pessoa. 
Eu adoro ser blogger e vocês são a razão principal porque eu faço. Este post é para agradecer a cada um de vocês que gasta um bocadinho do vosso tempo para me ler e para me seguir nesta aventura. 
Não se esqueçam de ser os vossos sonhos. É muito importante! Se querem alguma coisa ou que querem fazer algo, força! Trabalhem para isso e não deixem que ninguém se meta no vosso caminho. 
Adoro-vos ❤ 






 

Thank you 

Obrigada ♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments