Burgundy

9:30 AM


Good Morning! 
I love burgundy. It's definitely one of my favorite colors to wear during Fall/Winter time. 
I fell in love with this crop top the moment I saw it in the store. I really love the color and the sleeve details. It's perfect for this time of the year and I can't wait to wear with white jeans. I think it's going to look really good too. 
I'm not really a crop top kind of person, but I decided to give it a try and this one is not that cropped. I really like it. 
I wore the crop top with my favorite skinny jeans, my black Ava and some black ankle boots. I love to see these jeans with black acessories. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Eu adoro bordeaux! É sem dúvida uma das minhas cores preferidas para usar durante o Outono/Inverno. 
Eu apaixonei-me por este top no momento em que o vi na loja. Adoro a cor e os detalhes nas mangas. É perfeito para esta altura do ano e mal posso esperar para usá-lo com calças de ganga brancas. Acho que vai ficar super giro. 
Eu não sou uma pessoa de usar muitos top, mas decidi experimentar e este não é assim muito curto. Gosto muito dele. 
Eu usei o top com as minhas skinny jeans preferidas, a minha Ava preta e umas botas pretas. Adoro ver estas calças com acessórios pretos. 
Espero muito que gostem :) 




 

Top: Zara f/w '17 (similar here
Jeans: Bershka Old (similar here
Choker: Forever 21 (here)
Purse: Michael Kors (here
Boots: Stradivarius (similar here
Watch: Michael Kors (similar here
Sunglasses: Calvin Klein (similar here

♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments