#InstaMarch

9:30 AM



Good Morning! 
I can't believe it's almost April!! The way time is passing is scary and I feel like for the past month I haven't done anything productive for my blog/ Instagram. 
As I told you in this post, I live almost only for college and it's really hard to update my social media but I'm doing my best to not going crazy with everything (it's not easy!).
I haven't talk about my theme in such a long time but right now I think I don't have an Instagram theme. I just post whatever I want and try to make everything look good together. 
I also create a Twitter account but I'm trying to understand how it works (Yes, shame on me!), you can check it here
I leave you ALL my photos on Instagram this month and I hope you like it :) 

Bom dia! 
Não acredito que já é quase Abril! A maneira como o tempo está a passar é assustadora e eu sinto que no passado mês não fiz nada de produtivo para o meu blog/ Instagram.
Como eu vos disse neste post, estou a viver quase só para a escola e é muito díficil actualizar as minhas redes sociais, mas eu estou a fazer o meu melhor para não dar em maluca com tudo (não está a ser nada fácil!).  
Já não vos digo nada sobre o meu tema à bastante tempo, mas acho que agora não tenho um tema de Instagram. Eu posto o que quero e tento que tudo fique bem junto. 
Também criei uma conta no Twitter, mas ainda estou a tentar perceber como funciona (Shame on me!), podem ver aqui
Deixo-vos TODAS as minhas fotos deste mês do Instagram e espero que gostem :) 




 

You can follow my Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui


Follow

You Might Also Like

0 comments