Khaki & Black

12:48 PM




Hi! 
I'm so excited today! Yesterday I got some great news which I can't tell you yet but I'm dying to share everything with you. I will tell you everything in seven weeks. I'm really excited! 
Today's look has one of my favorite colors combination: khaki and black. I love to see these two colors together. 
I wore my jeggings which I love and I can't stop using it with a black shirt and my khaki parka. For the acessories, I wore my black pumps and my beloved Ava. 
This is a tipical look I use for school but I just change the heels for sneakers and the purse for a backpack. 
I really hope you like it :)  

Olá! 
Hoje estou tão contente! Recebi noticias maravilhosas ontem que ainda não vos posso contar, mas estou ansiosa para o fazer. Vou poder contar-vos tudo dentro de sete semanas. Estou tão feliz! 
O look de hoje tem uma das minhas combinações de cores preferidas: khaki e preto. Adoro ver estas duas cores juntas. 
Usei as minha jeggings que eu adoro e não consigo parar de usar, com uma camisa preta e uma parka khaki. Para os acessórios, usei os meus saltos pretos e a minha querida Ava. 
Este é o típico look que eu uso para a escola, apenas troco os saltos por sapatilhas e a mala por uma mochila. 
Espero muito que gostem :) 





 

Shirt: Zara Old (similar here
Jeggings: Bershka (similar here
Parka: Rulys (here
Pumps: Zara (similar here
Purse: Michael Kors (here
Watch: Michael Kors (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (similar here
Choker: Forever 21 (similar here

♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments