My Favorite Shoes For Spring

9:30 AM



Good Morning!
As I told you in a previous post, I want to wear more heels this year and since I have a few I decided to share with you some of my favorites. I'm looking forward the good weather to wear sandals again. 
And speaking of sandals, I was looking at Zara website and I found these babies right here and I just can't stop thinking about them! These sandals are gorgeous! What do you think of them? Should I get them? Or not? I truly felt in love with them.  
But let's back to the post and I really hope you like it :)  

Bom dia! 
Como vos disse num post anterior, eu quero usar mais saltos altos este ano, e como tenho alguns decidi partilhar com vocês os meus preferidos. Estou ansiosa pelo bom tempo para poder usar sandálias outra vez. 
E falando em sandálias, estava a ver o site da Zara e encontrei estas bebés aqui e não consigo parar de pensar nelas! Estas sandálias são lindas! O que acham delas? Acham que devo comprá-las? Ou não? Eu apaixonei-me mesmo por elas. 

Mas vamos voltar ao post e espero muito que gostem :) 

 

Red sandals from Zara 

Who don't remember these sandals from Zara? Back in 2012 every fashion blogger had them and I got them too. 
By that time, I didn't have my blog yet but I was already thinking about it and I was totally obsessed with some bloggers. 
I can't throw these gorgeous away because they were my first 'cool' sandals and I'm too attached to them. I feel like they are perfect for spring/summer. 

Sandálias vermelhas da Zara 

Quem não se lembra destas sandálias da Zara? Em 2012, todas as fashion bloggers as tinham e eu tive de as ter também. 
Naquela época, eu ainda não tinha o meu blog mas já andava a pensar sobre isso e era completamente obcecada com algumas bloggers. 
Não me posso desfazer destas lindas porque foram as minhas primeiras sandálias "fixes" e eu gosto demasiado delas. Acho que elas são perfeitas para a primavera/verão.  

 

Fringe sandals from Clay's Shoes

You've already seen these sandals in these post. Although I think these sandals scream fall, they are perfect for spring. 
I love these ones too and they are so comfortable. 
Clay's is a Portuguese shoe brand which has the most beautiful and comfortable shoes. You can see more here.  

Sandálias de franjas da Clay's Shoes 

Vocês já viram estas sandálias neste post. Apesar de achar que estas sandálias gritam outono, elas são perfeitas para a primavera. 
Eu adoro-as e são super confortáveis. 
A Clay's é uma marca de sapatos portuguesa que tem os sapatos mais giros e confortáveis. Podem ver mais aqui.  

 

Heels from Michael Kors 

I feel like I don't need to talk about these ones. You know how much I love them and they are perfect for every season of the year. 
These shoes are definitely my favorites.

Saltos da Michael Kors 

Eu sinto que não preciso de falar nestes. Vocês sabem o quanto eu os adoro e eles são perfeitos para todas as estações do ano. 
Este saltos são definitivamente os meus preferidos.  

 

Wedges from Michael Kors 

Wedges are a must have for spring/summer in every closet. They look super good with some jeans or dresses. 
And some black wedges are never enough, right? 

Cunhas da Michael Kors 

As cunhas são um must have para a primavera/verão em todos os closets. Elas ficam super bem com calças de ganga ou vestidos. 
E umas cunhas pretas nunca são de mais, certo?  


Follow

You Might Also Like

0 comments