Warmer Days

9:30 AM


 

Good Morning!
Today's look is probably one of my favorites so far. If you read me for a while you know that I don't wear a lot of dresses. I'm trying to change it because honestly I love it but I just feel more comfortable with jeans. 
I really like to wear dresses and since I'm into changes lately, you can expect to see me wear more dresses and this season there are some pretty ones in the stores. 
I wore this beautiful dress with my over the knee boots and some gold acessories which I think went really well with it. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
O look de hoje é provavelmente um dos meus preferidos até agora. Se me lêm à algum tempo, sabem que eu não uso muitos vestidos. Eu estou a tentar mudar isso, porque honestamente eu adoro-os, mas sinto-me mais confortável com calças. 
Eu gosto mesmo de usar vestidos e já que estou numa de mudanças ultimamente, podem esperar ver-me a usar mais, e esta estação há vestidos tão lindos nas lojas. 
Eu usei este vestido lindo com as minhas botas over the knee e uns acessórios dourados que acho que ficaram super bem com ele. 
Espero muito que gostem :) 





 

Dress: Forever 21 f/w'17 (here on SALE) 
Boots: Stuart Weitzman (here
Purse: Michael Kors (here
Watch: Fossil (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (similar here)  



Follow

You Might Also Like

0 comments