Beige & Red

9:30 AM



Good Morning! 
The weather has been amazing lately and I can finally wear some of my favorite Spring pieces. If you follow me for a while you know that I'm not a girl who wear a lot of colors, white, black or blue sometimes. But when it comes to Spring and Summer, I love to wear more colorful looks. 
This romper is one of my favorite pieces for this time of the year. 
I wore it with a beige oversized blazer, a brown hat which it's my favorite accessory for Spring, and I added some black sneakers and a black purse. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
O tempo tem estado maravilhoso ultimamente e posso finalmente usar algumas das minhas peças preferidas para a Primavera. Se me seguem à algum tempo sabem que eu não sou uma rapariga que usa muitas cores, branco, preto ou azul às vezes. Mas quando chega a Primavera e o Verão, eu adoro usar looks mais coloridos. 
Este macacão é uma das minhas peças preferidas para esta altura do ano. 
Usei-o com um blazer oversized bege, um chapéu castanho que é o meu acessório preferido para a Primavera, e adicionei umas sapatilhas pretas e uma mala preta. 
Espero muito que gostem :) 




 

Romper: Zara old (similar here
Blazer: Bershka old (similar here
Hat: H&M (similar here
Sneakers: Michael Kors (similar here
Purse: Michael Kors (here
Watch: Fossil (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (here)


Follow

You Might Also Like

0 comments