Different Weekend

4:09 PM

 

Hello!
I have to apologize for the late hours of this post (you know how much I hate to not post on my schedule) but sometimes it's really impossible to blog and do all the school work at the same time. 
Today I want to share with you some pictures of my weekend. 
As I told you before, this year I want to explor Portugal a little bit more and I had the amazing oportunity to go to Alentejo, which is my favorite part of Portugal. 
We stayed in a beautiful little farm with some donkeys and ponies and I have to say that it was such an amazing weekend. 
It was so peacefull and relaxing! I didn't take a lot of pictures because I really wanted to enjoy the moment and turn off from the world. Sometimes it is just what you need to recharge your energies.
I really hope you like the pictures :) 

Olá! 
Tenho de pedir desculpa pelas horas tardias deste post (vocês sabem o quanto eu odeio, não postar a horas) mas às vezes é impossível coordenar o blog e todo o trabalho da escola. 
Hoje quero partilhar com vocês algumas fotos do meu fim-de-semana. 
Como eu vos disse anteriormente, este ano quero explorar Portugal um bocadinho mais e eu tive a oportunidade maravilhosa de ir ao Alentejo, que é a minha zona preferida de Portugal. 
Nós ficámos numa quinta linda com burros e ponéis e eu tenho de dizer que foi um fim-de-semana maravilhoso. 
Foi tão relaxante! Eu não tirei muitas fotografias porque eu quis mesmo disfrutar do momento e desligar-me do mundo. Às vezes é tudo o que precisamos para recarregar as energias.  
Espero muito que gostem das fotos :) 







 

You can see more information about this beautiful farm here

Podem ver mais informações sobre esta quinta maravilhosa aqui

♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments