Keep It Simple

9:30 AM



Good Morning! 
You know how much I love being comfortable and practical and it's been a while since I've shared with you a casual outfit. 
I decided to combine again my favorite palette for Spring, blue and white but this time with some white jeans and a blue top which I love so much. 
I love how versatile this outfit is because you can change the sneakers into some pumps or wedges and it turns the whole look into a more sophisticated one. 
I kept it really simple. I just added my beloved black Ava and my Pandora bracelet as acessories. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Vocês sabem o quanto eu adoro estar confortável e prática, e já faz algum tempo desde que partilhei com casual outfit com vocês. 
Decidi combinar outra vez, a minha paleta preferida para a Primavera, azul e branco, mas desta vez com umas calças de ganga brancas e um top azul que eu adoro. 
Eu adoro como versátil este outfit pode ser, porque podem trocar as sapatilhas por uns saltos ou por umas cunhas e torna o look inteiro num mais sofisticado. 
Eu mantive-o mesmo muito simples. Apenas adicionei a minha adoraca Ava preta e a minha pulseira da Pandora como acessórios. 
Espero muito que gostem :)  




 

Top: Stradivarius old (similar here
Denim Shirt: Zara old (similar here
Jeans: Mango (here
Sneakers: Converse (here in pale pink) 
Purse: Michael Kors (here
Bracelet: Pandora (here)  


Follow

You Might Also Like

0 comments