My Birthday Weekend in Paris - Day I

9:30 AM



Good Morning from Paris! 
I'm so excited to be here! You have no idea guys. I've always wanted to come here for my birthday but I never got the chance and this year, since my birthday is on a holiday, I decided to come. And it was one of the best decisions I've ever made. 
I finally understand why everyone loves Paris. 
It such a beautiful city. Every single corner is perfect. It looks even better on real life than in pictures. 
I'm in love with Paris already. Everyone here is so nice and so chic. I love to see the parisian carrying their baguettes (I'm a baguette fan, a big one btw, so I feel at home). 
Yesterday was my first day here. I came really early in the morning and I started to discover a little bit of the city. I think my favorite place so far here is the Alexandre III bridge. It's so pretty! I love it so much. 
I think I loved every single corner I've seen so far and I just can't wait to discover more of this beautiful city. 
I'm going to share with you some shots of my first day here. 
I really hope you like it :) 

Bom dia de Paris! 
Estou tão entusiasmada por estar aqui, vocês não têm ideia. Eu sempre quis vir aqui para o meu aniversário, mas nunca tive a oportunidade, e este ano, como calha a um feriado, decidi vir. E foi uma das melhores decisões que eu já fiz- 
Finalmente percebo porque é que toda a gente adora Paris. 
É uma cidade tão linda. Todos os cantos são perfeitos. Ainda é mais bonita na vida real do que é nas fotorafias. 
Eu estou completamente já apaixonada por Paris. Toda a gente aqui é tão querida e chique. Adoro ver os parisienses com as suas baguetes (eu sou uma fã de baguetes, uma grande fã, então sinto-me em casa). 
Ontem foi o meu primeiro dia aqui. Eu cheguei bem cedo e começei a explorar um bocadinho da cidade. Acho que o meu sítio preferido até agora é a ponte Alexandre III. É tão linda! Adorei-a. 
Acho que adorei cada canto que já vi até agora e mal posso esperar para explorar mais desta cidade linda. 
Vou partilhar com vocês algumas fotos do meu primeiro dia aqui.
Espero muito que gostem :)  













Follow

You Might Also Like

0 comments