My Skin Care Routine

9:52 AM


Good Morning!
It's been a while since I've done a beauty post. Today I'm going to share with you some of my favorite products for my skin. 
I've started to use an every day cream on my face at a very young age. I think I was 11 when I started. My skin back in those days was kinda bad. 
I remember I used the same facial cream for years and it was the best thing I could use for those ‘teen years’ and thank God my skin got really good. 
I've been changing and adding more and more products to my every day skin routine, for the past years. I always use my facial cream every morning and also eye cream.  
Last year I cut meat from my meals and started to be more healthy. I started to add more vegetables, water and 'greens' to my meals and I started to noticed my skin a little different. It's more soft and glowing. Of course, I also sleep at least 8 hours per night and it also helps my skin a lot.  
I have two skin products at the moment that I can't live without, this serum and this face mask from Kiehl's. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Já faz algum tempo desde que eu fiz um beauty post. Hoje vou partilhar com vocês alguns dos meus produtos preferidos para a pele. 
Eu comecei a usar um creme facial todos os dias muito cedo. Acho que tinha 11 anos quando comecei. A minha pele naquela altura era um bocado má. 
Eu lembro-me que usei o mesmo creme facial durante anos e foi a melhor coisa que eu podia ter usado para aqueles anos de “teen” e graças a Deus, a minha pele ficou muito boa. 
Nos últimos anos, tenho mudado e adicionado alguns produtos à minha rotina de pele. Uso sempre o meu creme diário todas as manhãs, e também creme para os olhos. 
O ano passado eu cortei a carne da minha alimentação e comecei a ser mais saudável. Comecei a adicionar mais vegetais, água e verdes à minha alimentação e comecei a notar a minha pele bastante diferente. Está mais macia e brilhante. E claro que também durmo no mínimo 8 horas por noite, e isso também ajuda bastante a minha pele. 
Eu tenho dois produtos preferidos no momento que não consigo viver sem, este serum e esta máscara facial da Kielh’s. 

Espero muito que gostem :) 


I use the serum every night before I go to sleep and I have to say that I feel my skin so different. I always wake up with a beautiful glow and after I wash my face in the morning my skin feels so soft. I've been loving this product so much. I just don't like the smell of it. Somehow it reminds me the smell of beer and I really don't like it.   

Uso o serum todas as noites antes de ir dormir e tenho de dizer que sinto a minha pele tão diferente. Acordo sempre com um brilho tão lindo e depois de lavar a cara de manhã, a minha pele fica tão suave. Eu ando a adorar usar este produto. Só não gosto do cheiro dele. Lembra-me do cheiro de cerveja e eu não gosto nada. 


I’ve been completely obsessed with face masks since last summer so when I received this one I was really happy to try it. 
I use it 3 times a week before I shower and I just can't live without it. I love it so much. It's so good! 
I love to feel the cranberry seeds on my face and this mask smells so gooood! I always feel my skin really soft too after I use this mask. 
Every time I put this mask on, I call it 'Fiona time' because I look like Fiona from Shrek ahah  

Tenho estado completamente obcecada com máscaras faciais desde o último Verão, e quando recebi esta fiquei bastante feliz para experimentá-la. 
Eu uso-a 3 vezes por semanas antes de tomar banho e não consigo viver sem ela. Gosto tanto! É tão boa! 
Eu adoro sentir as sementes de cranberry na minha cara e esta máscara cheira tão beeeem! A minha pele fica tão suave depois de a usar. 
Todas a vezes que meto esta máscara, chamo de “Fiona time”, porque pareço mesmo a Fiona do Shrek ahah  



Follow

You Might Also Like

0 comments