Pink Roses

9:30 AM

Good Morning! 
I love Spring! I love to see the blossoms everywhere and let's be honest, there are more cool places to take some pictures. Spring makes me so happy. 
Today's outfit is a very casual one for an everyday look. I've been feeling like casual outfits lately where you put some jeans and sneakers and you're ready to go. 
I wore my favorite combination for Spring: white top and some jeans. Get ready, because you're going to see me wear this combination a lot. I only have white tops for this time of the year. This combination is perfect because you can add some color to the outfits and it's going to look amazing. 
Also, we took these pictures with a different camera and I think the quality is really low. Let me know what you think about these ones. 
I really hope you like it :)  

Bom dia! 
Eu adoro a Primavera! Adoro ver as flores a espreitar em todo o lado, e vamos ser honestos, existem sítios mais giros para tirar fotos. A Primavera faz-me feliz. 
O outfit de hoje é um muito casual, para um look do dia-a-dia. Tenho-me sentido numa de outfits mais casuais ultimamente, onde poem umas calças de ganga e sapatilhas e já está. 
Usei a minha combinação preferida para a Primavera: um top branco e umas calças de ganga. Preparem-se, porque vão ver-me usar esta combincação muitas vezes. Eu só tenho tops brancos para esta altura do ano. Esta combinação é perfeita porque podem adicionar alguma cor aos looks e vai ficar perfeito. 
Além disso, estas fotos foram tiradas com uma camera diferente, e eu acho que a qualidade está muito má. Digam-me o que acham destas fotos. 
Espero muito que gostem :) 









Top: Forever 21 old (similar here
Jeans: Bershka old (similar here
Loafers: Michael Kors (similar here
Watch: Fossil (here
Purse: Michael Kors (here
Sunglasses: Ray-Ban (here)  

♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments