Spring Wishlist

2:55 PM




Urban Decay palette/ LV Iphone case/ Michael Kors keychain/ Puma sneakers/ One watch/ Chloé wedges/ Christian Louboutin lipstick/ Zara jacket/ Chanel perfume/ MK earrings/ Gucci bag/ LV bag 

Hello! 
Spring is my favorite time of the year for so many reasons but mainly because of my birthday.
It's also a good time for thinking about new pieces for your closet and more light and fresh colors.  
I'm really into pastel pink lately and it's the perfect color for spring. Blue it's also a beautiful one but since it's my favorite color, I wear it every in season of the year. 
Since my birthday is coming and I've been looking thought some new pieces to treat myself on my special day, I decided to share with you my spring wishlist and what I've got under my eye right now. Some pieces I've been loving since ever but I think I've never shared with you. 
As I always tell you, the most important thing is not the material things. It's the things you can't buy like happiness, love or health and these are the top things of every wishlist I make.
Which colors do your prefer for Spring? Tell me everything. 
I really hope you like it :) 

Olá! 
A Primavera é a minha altura preferida do ano por várias razões, mas principalmente por causa do meu aniversário. 
É também uma boa altura para pensarmos em novas peças para o closet e cores mais frescas e leves. 
Eu estou a adorar o rosa pastel ultimamente e é a cor prefeita para a Primavera. O azul também é uma cor linda e como é a minha cor preferida, eu uso em qualquer altura do ano. 
Como o meu aniversário se está a aproximar e eu tenho estado a ver algumas peças para o meu dia especial, decidi partilhar com vocês a minha wishlist de Primavera e o que eu tenho debaixo de olho de momento. Algumas peças eu adoro desde sempre, mas acho que nunca partilhei com vocês. 
Como eu sempre digo, o mais importante não são as coisas materiais, são as coisas que não podemos comprar, como a felicidade, o amor ou a saúde, e essas são as coisas que estão no topo de cada wishlist que eu faço. 
Quais são as cores que preferem para a Primavera? Digam-me tudo! 
Espero muito que gostem :)


 
Josefinas sneakers/ Tarte palette/ Chloé perfume/ Ray-Ban sunglasses/ Valentino bag/ Michael Kors x Instax camera/ Saint Laurent bag/ Gucci Iphone case/ Zara shirt/ Gucci belt/ Dior earrings/ Michael Kors sandals/ Dior nail polish/ Chanel lipstick 

 

Zara sandals/ Tezenis skirt/ Michael Kors watch (similar)/ Milkyway Iphone case/ MK bracelet/ Chanel nail polish/ Victoria's secret passport cover/ Prada bag/ Too Faced palette/ Jimmy Choo sunglasses/ Adidas sneakers 


Follow

You Might Also Like

0 comments