23

9:30 AM




Good Morning! 
It's my birthday and I'm in Paris! I feel like the luckiest girl in the world right now. It's a dream! 
Today I'm going to do a different post. I went to Disneyland yesterday and I'm going to share some pictures from there but not the typical pictures you're used to. The kind of pictures I would not upload, without any blogger poses or sunglasses. Just me being a normal turist at Disneyland and I have to be honest with you, I can't take those beautiful pictures here. I only smile and jump around so it's really hard to stay serious for blogger pictures.
I'm going to share more pictures from there very soon with you.
It was amazing. I'm having the best birthday of my life and I couldn't be more thankful.  
I really hope you like these pictures :) 

Bom dia! 
É o meu aniversário e eu estou em Paris! Sinto-me a miúda mais feliz do Mundo. É um sonho! 
Hoje vou fazer um post diferente. Eu fui à Disneyland ontem e vou partilhar algumas fotos de lá, mas não as típicas fotos que estão habituados. O tipo de fotos que não partilhava, sem poses de blogger ou óculos de sol. Apenas eu, sendo uma turista normal na Disney e tenho de ser honesta com vocês, eu não consigo tirar essas fotos bonitas aqui. Eu só sorrio e salto, e é díficil de estar séria para as fotos do blog. 
Vou partilhar mais fotos de lá muito em breve com vocês. 
Foi maravilhoso. Estou a ter o melhor aniversário da minha vida e não podia estar mais agradecida. 
Espero muito que gostem destas fotos :) 




 

♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments