A Day At The Zoo

7:29 PM



Hello! 
As you might notice this blog has been a little empty lately but it's the end of the semester and I'm getting crazy! I just have three more weeks before summer holidays, or at least I'm working for that. In the worst case scenario I still have one more month before holidays. 
I promise to you that next week I'm going to upload more outfit posts but today I want to share with you some pictures from last Sunday. 
I went to the Zoo in Lisbon and I have mixed feelings about zoos. I love animals but I hate so see them in cages that's the reason I don't go to the Zoo very often. 
It's been a while since I've been in a Zoo and the portuguese one is so different from the last time I've been there. It looks smaller and you can't feed the monkeys and the elephants anymore which is really sad because I remember we could give peanuts to the elephants and it was so adorable.
I loved to see the little monkeys and the tiger. I love tigers so much! They are big cats and so cute! I can't control myself when I'm around animals. 
I really hope you like the pictures :) 

Olá! 
Como podem notar, este blog tem estado um bocadinho vazio, mas é o final do semestre e eu estou a dar em doida! Tenho ainda mais três semanas antes das férias de Verão, ou pelo menos eu estou a trabalhar para isso. No pior cenário, ainda tenho mais um mês antes das férias. 
Prometo que na próxima semana, vou fazer mais posts de outfits, mas hoje quero partilhar com vocês algumas fotos de Domingo. 
Fui ao Jardim Zoológico de Lisboa e eu tenho sentimentos mistos sobre os zoos. Eu adoro animais, mas odeio vê-los em jaulas e é essa a razão pela a qual eu não vou muitas vezes a zoos. 
Já fazia algum tempo desde a última vez que eu estive no Jardim Zoológico de Lisboa, e está tão diferente desde a última vez que lá estive. Parece mais pequeno e já não podemos dar amendoins aos macacos e aos elefantes, porque eu lembro-me que podiamos dar amendoins aos elefantes e era tão fofo. 
Eu adorei ver os macaquinhos e o tigre. Adoro tigres! São gatinhos grandes e são tã queridos! Não me consigo controlar quando estou perto de animais. 
Espero muito que gostem das fotos :) 










 


Follow

You Might Also Like

0 comments