#InstaMay

7:19 PM




Hello! 
It's the last day of May and I can't believe how fast it passed. May was such a crazy month. 
I started the month in such a perfect way in Paris and I already miss it so much! I loved to be there, it was such an incredible experience. 
I've been a little away from my Instagram and also from my blog because my main focus right now is to finish school so I can put all my effort on my blog so until next week I'm not going to upload so often. 
I'm so excited for June! I'm going home and I want to focus on my blog and start working one a new very exciting project and I also want to get back to filming videos for my Youtube channel which I miss so much. 
I'm so sorry guys for not uploading that much right now but I hope you understand and I'll be back soon. 
I left you all the pictures from my Instagram this month and I really hope you like it :) 

Olá! 
É o último dia de Maio e eu não acredito em quão rápido passou. Maio foi um mês de doidos. 
Começei o mês de uma maneira tão perfeita, em Paris e já sinto tantas saudades! Adorei lá estar, foi um experiência maravilhosa. 
Eu tenho estado um bocadinho ausente do meu Instagram e também do blog porque o meu focus principal agora é acabar a escola para poder focar-me a 100% no blog e começar a trabalhar em algo muito entusiasmante, e também voltar a gravar videos para o Youtube, que eu já tenho imensas saudades. 
Peço muita desculpa por não estar a postar tão frequentemente, mas espero que percebam e eu volto muito em breve. 
Deixo-vos todas as minhas fotos do meu Instagram este mês e espero muito que gostem :) 




 

You can follow my Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui.  


Follow

You Might Also Like

0 comments