Mother's Day Gift Guide

9:30 AM




Coach purse/ Swarovski earrings/ La Mer cream/ Swarovski Watch/ Jo Malone candle/ Chanel perfume/ Gucci pumps/ Pandora charm/ Pandora bracelet/ Charlotte Tilbury Lipstick 


Good Morning! 
Mother's day is coming and the problem is always the same: what to give to our mothers. It's always so hard to choose the perfect present so if you are in this position right now, I totally feel you. I think the best present we can give to our mothers aren't the material ones but our love and our appreciation for everything they do for us. But it always good to give them a little present on this special day. 
I have a few ideas for you but you can also make something personalized like a card or other thing handmade and give to her. I think the handmade presents are always the best. 
I hope you choose the perfect present for you mom but don't forget what I told you before: the most important present is to show her your love and always be grateful. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
O dia da Mãe está a chegar, apesar de aqui em Portugal já ter sido a semana passada (shame on me!), e o problema é sempre o mesmo: o que dar às nossas mães. É sempre tão díficil escolher o presente perfeito, se vocês estão nesta posição, eu percebo-vos perfeitamente. Acho que o melhor presente que lhes podemos oferecer não são os materiais, mas o nosso amor e o nosso apreço por tudo o que as nossas mães fazem por nós. Mas é sempre bom lhes darmos um pequenino presente neste dia especial. 
Eu tenho algumas ideias para vocês, mas também podem fazer algo personalizado como um cartão ou outra coisa feita por vocês. Acho que os presentes feitos às mão são sempre os melhores. 
Espero que escolham o presente perfeito para a vossa mãe, mas não se esqueçam do que eu vos disse antes: o melhor presente que lhes podem dar é demonstrar o vosso amor e ser sempre grato. 
Espero muito que gostem :) 

 

Parfois scarf/ Michael Kors purse/ Zara Home frame/ Jimmy Choo sunglasses/ Notebook/ Gucci Card Holder/ Cartier ring/ MK key chain/ Christian Louboutin pumps/ Furla purse 


Follow

You Might Also Like

0 comments