My Birthday Weekend in Paris - Day II

9:30 AM


Good Morning! 
As I said in my last post, today I'm going to talk to you about my experience at Disneyland Paris. 
I have to be honest with you, I was a little disappointed with it. It's beautiful and everything in there it's like a dream but I think Disneyland is not ready for so many people. 
I went on sunday and there was so many people in there, it was crazy! The lines were insane for every ride so I didn't enjoy it as much as I wanted. 
I didn't see Minnie or Mickey because, again, the lines were crazy but I saw Woody and I saw every one in the parade.
I want to go back again but this time, I want to stay for more days and stay at the hotels in there. The hotels are so pretty! 
In spite of the amount of people, I loved it! I felt like a six year old girl again. Disneyland is the paradise on Earth and it's amazing to see the little ones, and even the parents, amused by the place. 
I just can't wait to go back! 
I really hope you like the photos :) 

Bom dia! 
Como disse no último post, hoje vou falar-vos da minha experiência na Disneyland Paris. 
Tenho de ser honesta com vocês, eu fiquei um bocadinho desapontada. É lindo e tudo lá é um sonho, mas acho que a Disneyland não está preparada para tanta gente. 
Eu fui no domingo e estavam tantas pessoas lá, que estava uma loucura! As filas estavam enormes para todas as diversões e eu não desfrutei tanto como gostaria. 
Não vi a Minnie ou o Mickey, porque como já disse, as filas estavam gigantes, mas vi o Woody e todos eles no desfile. 
Eu quero voltar, mas desta vez tenho de ficar por mais dias e num hotel lá. Os hoteis são lindos! 
Apesar da quantidade de gente, eu adorei! Senti-me como uma menina de seis anos outra vez. 
A Disneyland é o paraíso na Terra e é fantástico ver os pequeninos, e mesmo os pais, encantados com o sítio. 
Mal posso esperar por voltar! 
Espero muito que gostem das fotos :) 
















♥ 

Follow

You Might Also Like

0 comments