My Birthday Weekend in Paris - Day III

9:34 AM



Good Morning! 
Today I have the last post from Paris and I have to say that looking at these pictures made me realize how much I miss Paris already. 
Our last day in the city was my birthday and I couldn't spent it in a best way. We went to the Moulin Rouge, then to the Sacre Coeur and the view over there is breathtaking! You can see the whole city of Paris from there. It's so pretty!  
Then we got lost looking for a Ladurée store but we went to Louvre and the architecture around there is so beautiful! In fact, I was in love with all the architecture in Paris, every single corner is so pretty and look exactly from a photo. 
After Louvre, we finally found a Ladurée store and we could enjoyed some of the best macaroons in the world. 
And we couldn't end our trip without a finally trip to the Eiffel Tower which it's always so pleasant to look at. 
I loved Paris! I can't wait to go back and discover more of the city.
I had the best birthday of my life! 
I really hope you like these pictures :) 

Bom dia! 
Hoje tenho o último post de Paris e tenho de dizer que ao olhar para estas fotos, percebi o quanto já sinto a falta de Paris. 
O nosso último dia na cidade foi o meu aniversário e não podia o ter passado da melhor maneira. Nós fomos ao Moulin Rouge, e depois à Sacre Coeur e a vista de lá é tão MA-RA-VI-LHO-SA! Conseguem ver toda a cidade de Paris de lá. É tão linda! 
Depois perdemo-nos à procura de uma loja da Ladurée, mas fomos ao Louvre e a arquitetura lá é tão linda! De facto, eu adorei toda a arquitetura em Paris, todos os cantos são lindos e parecem mesmo tirados de uma fotografia. 
Depois do Louvre, encontramos finalmente uma loja da ladurée e saboreamos alguns dos melhores macaroons do mundo. 
E não podíamos acabar a nossa viagem sem uma visita final à Torre Eiffel que é sempre tão agradável de ver. 
Eu adorei Paris! Mal posso esperar por voltar e descobrir mais da cidade. 
Tive o melhor aniversário da minha vida! 
Espero muito que gostem das fotos :)  

















Follow

You Might Also Like

0 comments