Pink Wall

9:30 AM



Good Morning!  
The difficult part of being a blogger, for me, is to find the perfect place to take some pictures. I'm so picky about the places! But then, sometimes you find the perfect place just around the corner and when the perfect place matches your soul... It's even better! This pink wall is something! It's beautiful!
I've never been a really pink fan but lately I've been so obsessed with pale pink. This color screams spring! 
For my outfit, I just went with a very casual look perfect for a weekend. Some jeans, a shirt, and my favorite wedges of all time! To give a pop of color to the look, I used my beloved baby blue backpack. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
A parte mais díficil de ser blogger, para mim, é sem dúvida encontrar o sítio perfeito para tirar fotos. Eu sou tão esquesita nos lugares. Mas depois, quando encontras o sítio perfeito ao virar da esquina, e quando o sítio perfeito combina com a tua alma... É ainda melhor! Esta parede rosa é qualquer coisa! É linda! 
Eu nunca fui muito fan de rosa, mas ultimamente tenho estado obcecada com o rosa clarinho. Esta cor grita Primavera! 
Para o meu outfit, fui para um look muito casual e perfeito para um fim-de-semana. Umas calças de ganga, uma camisa e as minhas cunhas favoritas de sempre! Para dar um toque de cor ao look, usei a minha querida mochila azul bebé. 
Espero muito que gostem :) 






 

Shirt: Stradivarius Old (similar here
Jeans: Bershka (here
Wedges: Michael Kors (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (here
Watch: Fossil (here
Backpack: Guess (similar here


Follow

You Might Also Like

0 comments